Merhaba. Oğlum 5 ay 23 günlük. Hipp organic combiotic 1 numara mama kullaniyorum. Fakat mamasi bitti yenisini alacağim. Daha ekonomik oldugu için büyük boy alıyorum. 2 numaraya geçsem sıkıntı olur mu acaba. Şimdi 1 hafta için küçük paket almak istemedim. Sizler 2 numaraya ne zaman gectiniz?