Glcntna doğumdan sonra bebeğim göğsümü çok güzel tutmuştu tutunca süt var sanmıştık doğum kilosu 3250 idi hastaneden çıkarken 3100 e düşmüştu sisi inince, eve geldik 1 hafta sonra kontrole gittiğimiz zaman bebeğim 2900 grama düştüğünü öğrendim.. Bunu öğrenince kendimi bir sorguladim nasıl anlamadım diye. Bebeğim yarım saat 1 saat göğüsumu emiyordu çektiğim zaman yine aranmaya devam ediyordu, kim kucağına alsa aranıyordu buna dikkat edebilirsiniz. Sonra bebeğim hastanede yattı hem sariliktan dolayı hemde hamileligim de enfeksiyonlu bir hamilelik geçirmiştim bebeğime de geçmiş bu 1 hafta yattık 1 hafta da hastane de mama ile beslenerek tekrardan 3100 grama dönmüştü ve mamaya başlamaya karar vermiştik doktorum ile. Eğer bebeğiniz sürekli aç ve aranıyorsa süt yetmiyor olabilir. Önce bebeğinizi emzirin normal emzirdiginix şekilde sonrasında hemen mama verin eğer bebek o mamayi içiyorsa süt yetmiyor ve aç demektir. Ama her göğüs verdikten sonra yapın bunu başka türlü anlayamazsiniz yada benim gibi hastaneye gidince kilo kaybı olduğunu görüp anlayacaksınız