95günlük bebeğim var internetten baktım atak haftasında olduğu yazıyor. Sürekli memede üç gündür. Günde belki 30kez emziriyorumdur. Çok yoruldum çok yıprandım. Üç gündür gece saat başı kalkıyor ya beş dk emiyor ya da pışpış yapıyorum kucağıma alıp uyuyor yine. Gün içinde iki kez yarım saat falan uyuyor. Memeden ayırdığım gibi uyanıyor. Uyusun en azından dinlensin diye ağzında meme bekliyorum bir saat hiç uyumamasından iyidir en azından diye. Çok yoruldum inanın duş bile alamaz oldum öneriniz var mı ne yapmalıyım