1prens1prensesannesii 20 aylık .şuan kusma hafif ateş var Midesini usutmus .dış çıkarıyor ayrıca hafifta nezle gibi.az önce beliren böyle birşey oldu bacaginda .nedir acaba ?
Mutluefe 1prens1prensesannesii İnternetten bir bakın isterseniz yeğenim daha yeni oldu ona benzettim 6. Hastalık diye geçiyor adı.
1prens1prensesannesii Mutluefe Baktim 6.hastaliga öyle yüksek ateşi hiç olmadı 37lerde felandi indi zaten.6 Hastalıkta kusma yok sanırım birde dagilmsdu aİcik böyle çıktı umarım değildir