Nisaninannesiii Merhaba anneler bı sorun olacaktı bebeğim üç buçuk aylık öksürük ve burun akıntısı var hastaneye götürdük bisy yok dedi ama öksurmesi beni üzüyor evde ne yapabilirim öksürüğün durması için
SemaK Nisaninannesiii 3 aylık bebeğe kullanılır mı bilmiyorum ama biz 5 aylıkken prospan kullanmıştık öksürük için bitkisel kaynaklı bir ilaç iyi gelmişti
avaredolaniyorum Nisaninannesiii aslında öksürük bir refleks onu durdurmaya çslışmak bebek için zararlı. Çok sık burnunu açın zamanla düzelecektir.önemli olan ciğerleri temiz olsun
Nisaninannesiii SemaK Onu mu vereyim bilmiyorum ki oksurunce ben tedirgin oluyorum daha ileriye gidecek diye
Nisaninannesiii avaredolaniyorum refleks olsa anlarım ama bu belli soğuk almış burnu sürekli akıyor sık sık hapsiriyor ciğerleri temiz dedi doktor ama ne bileyim tedirgin oluyorum oksurunce de
avaredolaniyorum Nisaninannesiii tamam zaten kastım da bu. Hastalık halinde de olsa çok fazla geniz akıntısı var ve solunum yollarıda tahriş olduğu için oda öksürük yapıyor. Balgamını atıyor bu şekilde. Benim bebeğim 1 haftadır böyle. Bebeklerde solunum yolu enfeksiyonlarında öksürük iyileşmesi iki üç haftayı bulabiliyor. Bu da normal kabul edilir.
Evhamanne Ateşini sık sık kontrol edin. Serum fizyolojik ile burnunu güzelce sık sık temizleyin. Durumu kötüleşirse bekletmeden tekrar doktora götürün. Biz de benzer durumdayız bebeğim 6 aylık.
Nisaninannesiii Evhamanne ateşi hiç çıkmadı çok şükür sadece burun akintisi ve öksürüğü var burnunud sık sık temizliyorum baklim inşallah iyi olur
Nisaninannesiii SemaK ama götürdük hastaneye bir şey yok dedi hatta bugün dinledigim en iyi ciğer dedi ama bilemiyorum ki çok fazla yok aslında ara sıra öksürüyor işte