Merhaba. Benim kızım 49 günlük. doğduğunda sarılık oldu. Bol bol emzirdim. Hatta doktorumun tavsiyesiyle ilk 15 gün mama da verdim. Çok şükür hiç fototerapi görecek kadar yükselmedi. Emerek azaldı hep. Kilo alımı da çok iyi. Ama bu zamana kadar hala tam geçmedi. 7 seviyesinde. Acaba ne kadar zamanda tam olarak geçer?