Merhaba hanımlar🥰 benim kızım 9 ay 10 günlük. Saçları biraz az geliyor gözüme. Sizce sağlıklı bir şekilde uzatmak ve gürleştirmek için birşey yapmamız gerekir mi (yağlar,papatya suyu vs) ? Veyahut yapıp uyguladığınız memnun kaldığınız önerileriniz var mıdır ? Paylaşırsanız çok sevinirim 🥰😍