Kızlar bebegım (20gğnlüğüz )sabahtan beri cok huzursuz uyumuyor bile aglıyor ama feryat figan şeklinde degil ıgıldanım sıkıldanıypr kendıni kasıyor . Emiyoruz uyuyor uyuyunca vucudu S seklı oluyor kısıyor kendını muhtemelen gazı var . Aslında gegiriyor aşagıdan da çıkarıyor ama yetmiyor sanırım 😬 Gaz damlası vs onerirmisiniz