Kızlar bana bi akıl verin.
Evlilik yildonumumuzde doktor kontrolüne gidip acilen yatis vermişlerdi o gece saat 00:10 da acil sezeryanla doğum yapmıştım. Yildonumunu kutlayamadik doğal olarak. 10 gün sonra ise sevgili olduğumuz tarih geliyor. Biz bu yildönümüne evlilik yildönümünden daha fazla önem veriyoruz. Ben eşime bi gömlek aldım. Ama başka ne yapabilirim bilmiyorum. Eskiden ya evde güzel içkili bir masa hazırlardım ya da esim beni akşam yemeğine çıkarırdı. Şimdi 2 aylik bir bebeğim var evde yapacağım yemek çok romantik olmaz. Dışarı çıkalım desek bebegi anneme bırakmam gerekecek. Ona da akşam saati bırakmak istemiyorum annem hep erkenden uyur 10-11 gibi. Geç kalırsak sıkıntı olur. Bu tip bir eksiklik yaşayacağımız için ekstra ne yapsam ya da ne alsam basitlikten kurtulmuş olurum?