7 ay 5 günlük kızım yarım saatte yada saatte bir uyanıyor artık tükeniyorum geceleri yat kalk yat kalk yanımada almıyorum alışsın istemiyorum bizim odamızda kendi beşiğinde uyuyor ağlayarak uyanıyor memeyi alınca uyuyor tekrar emzik emiyordu kendi bıraktı 6 aylıkken bazen bunalım geliyor banada nasıl bunu aşabiliriz dişlerden desem belirti yok huysuz huzursuz değil gündüz uykuları süper kendi kendine oynar eder ama geceleri tam bir kabus böyle değildi bu evlat 🥺