Larenannesi bu atopik dermatit egzama. Benşm oglumda da var 1 aydan fazla bi süredir. Bizim doktorumuz alerji poliklinigine yönlendirdi. Orda kan alındı ve koldan besin alerji testi yapıldı. Sükür temiz cıktı testleri. Sadece beyaz tenli bebeklerde daha cok görüldügü söylendi bize cildinin kurumasındaj kaynaklı dedi. İnsallah sizdeki de besin kaynaklı degildir yoksa cok ciddi diyet gerektiriyo. Bizde hipokort isimli bi krem ve mustela losyon kullanıyoruz bunun icin. Gecmesi uzun sürüyo ve gecince de tekrarlama olasılıgı cok yüksek bi durum malesef