Benim oğlum 57 günlük oldu bugün ama bir aylık olduğundan beri ninniler de ve sakin müziklerde içli içli ağlıyor ama bildiğiniz dudak büküp üzülerek. Çok şaşırıyorum ilk zamanlar denk geldi falan dedim ama sonra her seferinde yapmaya başladı. Eskaza tvden müzik sesi gelse ona bile ağlıyor ama böyle acıklı şeylere. YouTubeda twinkle şarkısı var ilk onda farkettim. Yaşayan ya da sebebini bilen var mı