Dnzysm 4 ay 9 günlükken başladık. Tadımlarımız yarın bitecek, tecrübelerimi paylaşayım. 3 gün kuralını uygulayarak yoğurt ile başladık, sonra kabak, havuç, patates, balkabağı ile devam ettik, sonra meyveye geçtik elma,muz,armut püresi verdim. Yoğurdu cam şişede satılan günlük pastörize süt ile yapıyorum içim veya sütaş kullanıyorum. Yoğurt makinası almıştım makinada mayalıyorum o şekilde. Başka soracağın bir şey varsa cevaplarım 😊