Kızlar bir şey danışacaktım sizlere. 13-14 aylık bebekleriniz neler yapıyor acaba. Ben sıralayayım ;
anne
baba
mama
meme
dede
al
aç
miyav
mö
me
hayvan seslerini çıkarır
öpücük atar
kaç yaşındasın dediğimde 1 yapar
ayak el göz burun saç göbek diş dil gibi vücut yerlerin nerede desek gösterir
bir çok komutu alır
ev eşyalarını saydığımda halı perde avize masa koltuk dolap pencere vs hepsini işaret parmağı ile gösterir
gibi gibi
acaba eksik bir şey var mı sizlerden fikir almak istedim çok üstüne düşüyorum kötü bir niyetle yazmadım lütfen kalp kırmayın