aysgl_asel_0312 Doğum yapalı 35 gün oldu hanımlar normal dikişli doğum yaptım bir iki gün önce ve bugün sabah dikiş düştüğünü farkettim acaba normal mi
ENA Gayet normal 20. Günde düşmüştü benim. Eger sorunsuz geçiyorsa iyilesmeniz 3 4 ay sonra dikiş yerinizi bile bulmakta zorlanacaginiz kadar vücudunuz toparlanacaktır.