petitonunannesii 🌸 her emzirme sonrası agizdan cikarsin. Kaka yaparken de popodan cikartsin. Yine de gazlı bebeğin gazı bitmiyo annesi , bisiklet sürme hareketi yaptır sonra bacaklarını karnına doğru dizden büküp sağ orta sol diye ksrna doğru bastır. Kimyon çayı iç. Şimdi şöyle ağızdan cikartmadigi da bağırsağa iner ve o inen 2 günde çıkıyor, ekstra gaz sancısı demek her emme de. O yüzden emdikten sonra da hep ağzından cikarttir
YouTube da videoları var gaz çıkarma egzersizleri falan diye izlemeden yapma. Dizler bükük olacak canım bele zarar verme