xwprensesannesii 20 günlük bebeğim için kullanıyorum sabah 10akşam 10 damla veriyorum sizde bu şekilde mi veriyorsunuz yoksa 20şer damla mı?
Neclaras19 xwprensesannesii 29günlükken kullanmaya başlamıştım bende bebegım 3 aylık doktor bir çay kaşığı yeterli olur demişti mamasına koyuyorum yada ağızdan