kadirayse Meraba 2 yaş sendromu ve kardeş kıskançlığı 🙈 25 aylık kızım ve 2. 5 aylık kızım var. Bebiş doğdugunda büyük kızım o kadar kıskandı ki 1.5 ay boyunca gece kalkıp sabaha kadar ayagımda sallattırıp uyumuyordu. Artık başa çıkamadık uykusuz hunili bir şekilde ortalıkta dolaşıyordum. 2 haftadır kızımı yatak odasına yanıma aldım bebişte yanımda eşimi de oturma odasına gönderdik 😂 böyle çare bulabildik anca 🤷♀️ muhtemelen kıskançlıktan uyumuyor çünkü öncesinde asla böyle bir problem yoktu. Ben bebeği kucağıma alayım yada emzireyim hemen ağlıyor gelip bana tekme atıyor falan daha yeni yeni alıştı kardeş fikrine