Suzi-12 biz de aynı durumdayız. 6 aylık oğlum,3 gün önce gece çığlık kıyamet uyandı ve 3 gündür ne gündüz ne gece uykumuz var adam akıllı.Gözleri kapalı şekilde sürekli ağlıyor. 2 numara mamaya geçtim acaba o mu rahatsız etti diyorum,bir de diş sıkıntısı mı acaba diye düşünüyorum.