Merhaba sevgili anneler, böyle bir durumla karşılaştınız mı? Bebeğimi 2-3 saatte bir emziriyorum ama kolik var çok gazlı, bu aralar emerken de gaz sancısı çekiyor ve emme süresi 3-5 dk oluyor ağlayıp kivranmaya başlıyor bu sebeple 2 haftadır kilosu aynı böyle bir durum yaşadınız mı