6,5 aylık bir kız bebeğim var ellerinizden öper😅
sorum şu ki bebeğim ağzını yüzünü yiycem o ayrı da ağzını böyle sanki konuşuyormuş gibi hareket ettiriyor özellikle karşısında konuşurken acaba konuşmaya mı çalışıyor? Ama herhangi bir ses çıkardığı yok bunu yaparken. Böyle dişleri dökülmüş yaşlı neneler gibi oluyor yaparkende. Taklit mi ediyor sizce yoksa abarttım mı😅