Bende ilk başlarda meme mama gidiyordum hiç su vermedim. Vermene gerek yok demişti doktorum. Şimdi 4,5 aylık artık sadece meme ile besleniyor ama 3-3,5 saat arayla emdiği ve havalar sıcak olduğu için 4 gündür ara ara su veriyorum. Yalnız su vermeye basladığımdan beri kaka sayısı arttı. Eğer 1-2 saatte besliyorsan su cermene gerek yok. Mamada da anne sütünde de su var zaten.