haleasel Yani aç olsa durmazdı diyorsunuz ama bebek az kilo almış doktor mama önermiş demek ki süt ile ilgili bir sıkıntı var ya az yetmiyor ya da çok doyurmuyor. Bebek zaten büyümüş biberon sonrası mama reddi yapmaz ben oğluma avent kullandım hem meme hem mama devam ettik en azından gece yatmadan önce verebilirsiniz bir de gün içinde bi saatte verebilirsiniz şimdi kızıma da hipp kullanıyorum ama her çocuk her mamayı sevmez biberondan da bu kadar çok endişe ediyorsanız eds yöntemi deneyin
Ek gıdaya başlar bir ay sonra ama ek gıda doyurucu olmayacak ki tadım olacak 1 yaşa kadar sabredin sonra gerekirse ek gıda ve anne sütü bir ara gider mamayı bırakırsınız