Eslemin_Annesiii benim kızımda 8 aylık ateş burun akıntısı balgamli öksürük öksürüğü çok yok günde 15 20 kere anca vardır ama balgamli dr geniz akıntısı çok dedi. (Diş çıkarıyor salyası benzine akıyor sanırım dışarı akmayi kesti çünkü.) Antibiyotiğe başlamamak için direniyorum resmen ayaklarinin altija sarimsakli zeytinuagi surdum ara ara 3 5 saatte bir. atesi gecti sayesinde sonra SF ile bol bol temizliyorum burnunu 10cc ye yakin cekitorum ki bogazina da gitsin guzelce bosaltsin Göğsüne sıcak havlu koyuyorum ütüleyip kussun diye pekmezin içine az limon sıkıyorum tabi suyu nile pek içmiyor ama azcık sulandirip siringayla zorla ağzına tıkıyorum zaten içmek istemedigi için ağlarken öksürük krizine giriyor lavaboda yaptım bunu tabi biraz orda akıttı balgamina dışarı yutmasina fırsat vermedim. Pekmez zaten kusturuyor bi kaç saat sonra. Benim kızda çok halsizlik vardı bayağı geçti ağlarken sesi kısıldı artık ona çare arıyorum.🙄🥺😔 sarımsaklı yağa devam iyileşene kadar. Bu kadar geçirmişken de antibiyotik vermemeye çalışıyorum inşallah toparlar da vermem bugün biraz daha keyfi yerinde çok şükür rabbime.