Balarisi_melisEla benim kızım 4 aylık ben 12 18 aldım biraz kollarını ayaklarını kıvırdım iyi oldu 😅 bence 18 24 alın hani seneyede giyer diyorsanız , tog değeride internete yazmıyordu eve geldiğimde etiketinde yazıyordu 2,5 tog almışım aslında 1,5 istiyordum artık içine zıbın giydiririm tek