Dilan_34 ilk 2.5 ay benimde öyleydi.günlük 3 saat uyuyordum sütüm gitti. Sürekli kucakta ve memedeydi. İlk aylar böyle geçiyor sabret. Sana ihtiyacı var kucaklanmak istiyor.3. Ay dışarıda aynı saatte uyuttum bebek arabasında sanırım saatlere alıştı hep aynı saatle uyuyordu.şimdi7 aylığız.