GamzeDenizosmaoglu Merhaba anneler :) Göğsümün koyu kısmında beze farkettim emzirirkende fazlasıyla acı duyuyorum aranızda böyle bişi yaşayan varsa yazabilir mi nasıl bi yok izlediniz
plakayerli GamzeDenizosmaoglu aynı şey mi bilmiyorum ama bende de beyaz içi dolu bir yuvarlak var. Kuzenimde de görmüştüm. Ama acısı yok