Merhaba kizlar, oncelikle bu sorum asla kiyaslama amacli degil, hic de sevmem boy kilo muhabbetlerini ama oglum 1 haftadir hasta, krese yeni basladi dolayisiyla hastaliklar da basladi. Zaten cok istahsiz hicbir sey yemez. Normalde 18 kiloydu ama 17ye dusmus bayadir tartmiyordum. Sorum su, ogluma bakinca sanki bir iskelet goruyorum, nedir bu yas cocuklarin olmasi gereken kilo, sizin cocuklar kac kilo.persentile yaziyorum yuzde 90 araliginda cikiyor ama cok zayif ya gercekten incecik bacaklari falan. Hele de zayifladigini gorunce iyice moralim bozuldu