Merhaba benim oğlum 8.ayına girdi bugün ben en başından beri hep kendim yedirdim ama püre şeklinde değil dolayısıyla çiğneme kabiliyeti gelişti bu ay da yarı blw şeklinde ilerlemek istiyorum ama korkuyorum ve o da korkuyo önüne koyduğum şeyleri eline almak istemiyo😃 mesela sabah pankek yaptım zar zor eline verdim bütün hepsini soktu ağzına koparmıyo direk sokuyo aynı şekilde meyve veriyorum hepsini götürüyo ağzına ön dişleride çıktı aslında ama nasıl yapmam gerekiyor nerde hata yapıyorum🥲 yardımcı olursanız çok sevinirim