Annelerim merhaba. 4 ay 18 günlük bebeğim var, gelişimi 8 ay ile uyumlu. Oturabiliyor, doğum kilosunun iki katını çoktan geçti, yemek yerken ağzımıza bakıyor bir şeyler istiyor. 3 saatte bir emiyordu artık hep emmek istiyor gün icinde mızmız gece sürekli uyanıyor. Pekmez, meyve suyu kücük kücük verdim sulu bir sekilde ama sizce ek gıda için erken mi?