SerapSalih Kızlar bebeğim 5 aylık sıcaktan her yeri isilik oldu ya siz ne kullanıyorsunuz önerebileceğiniz bir krem falan varmı ?
Pbebek SerapSalih mustela stelophia gibi ismi olan bir krem var.Hemen etki ediyor.Benim bebeğimin de cildi hassas doktor önermişti
Kezikez Yikayin ben hatayda oturuyorum asiri sicakta 20 gunluk bebegim isilik oldu hergun yikadim iyI geldi
YuliEla Hergun yıka hatta yasadigin yer cok sicaksa 2 kere yika. Her yikamada sampuan kullanma sade su ile 2 gunde 1 sampuan yap. Biodermanin kremi iyi geliyor egzama isilik vs cilt döküntülerine. Bir bak istersen.
Ahsen-ece240419 Canım bizim de vardı işçilik geçirdik çok şükür her gün duş aldırdım sadece çıtçıtlı vadi giydirdim bi de müstelanın pişik kremini sürdüm ayrı krem almana gerek yok pişik kremi de geçiriyor dediler 1,5 haftada düzeldi
TospikDefneninAnnesi SerapSalih günde 3 kere duş aldırıyorum. Tombik bebek olunca çok terliyor ve isilik oluyor. Bol bol da nemlendiriyorum zaten atopik.
melis_duru SerapSalih evi de serin tutmak gerekiyor tabi bu havada mümkünse 😕 ben bir de her gün yıkıyorum