Selam kızlar 4 aylık bir bebeğim var doğduğundan beri kabız bu durum artık çok canımı sıkmaya başladı etrafımda hiç böyle duymadığım için üzülüyorum artık. Memede veriyorum mamada veriyorum neden kabız olur sürekli anlayamıyorum. Ben meyve sebze çorba kayısı sürekli yemeye çalışıyorum sütüm ishal yapsın diye ama oda fayda etmiyor 4. Gün yapamayınca çıldırmaya başlıyor mecbur fitil veriyorum ve ben fitile çok karşı bir insandım ama karın ağrısından durmayınca artık mecbur veriyorum. Mesela hem meme hem mama verenler ne yapıyorsunuz bir günde her mamadan sonra sumu veriyorsunuz, mamasına hakiki yağmı damlatıyorsunuz ikinci bebeğim ama ilkinde böyle yaşamadığım için ne yapacağımı bilemiyorum. Arkadaşlarım diyorki bebeğim günde 3kez kaka yapıyor birisi günde 2 kez yapıyor diyor ama benimki hem gaz sancılı hem kabız sancısı günlerimiz o kadar zor geçiyorki. Ve günde kaç cc mama veriyorsunuz markası ne mamanın. Yardımcı olursanız sevinirim.