Bebeğim doğalı 7 gün oldu bugün. Bütün kontrollerimi özelde yaptırdım doğumum da aynı hastanede oldu. 2 ve 3 lü tarama testlerim normal sınırdaydı buyuk ultrason da da herhangi bir sıkıntı yoktu. Bebeğim bu ctesi doğdu doğduktan sonra doktorum yüksek ıhtımal downlu olduğu soyledı. Gozlerının çekik olmasından burun kemiği var var ama kökü basıkmıs hareketleri normal bebek gibi hareketli dedi el içi çizgisi normal , ayak bas parmakları biraz ayrık .doktor siz 800 de 1 ihtimal içindeydınkz her seyınjz normaldi yaş 35 yaş altı ailede böyle bi durum yok bazen doğunca anlaşılıyor dedı. Biz ilk duyunca tabıkı bi şok yaşadık allahtan gelen her sey kabulüm o benım bebeğim hiç bir şeye değişmem. çok üzüldük ve ağladık başta. Genetikçi ye gidip test vermemiz gerekmıs . Kendımı hazırlıyorum içimi ferah tutuyorum … var mi böyle durumlar yaşayan?