Merhaba bebegımın 3 aylıkken goz muayenesınde hıpermetrop yuksek cıktı zaten bebeklerde yuksek cıkarmıs sonradan goz kendı kendıne sılermıs ama bızımkı bıraz fazla yuksek cıktı doktor tekrar gormek ıstedı 6. Ayda bu durumu yaşayan var mı cevap verebılır mısınız