Bebeğim 2 aylık kabızlık yaşıyor kakasini yapincada yoğun değilde hafif sümüğümsü bi yapı var ama bahsedildiği gibi cildi kızarmıyor sadece karin ağrısı çekiyor gazını çıkarıyor ama çıkarmasına rağmen hala gazlı doktorada gittim olabilir dedi kakalarini takip et dedi ki bende peynir dışında süt tüketen biri değilim sizce napmaliyim 😊