Bende çok çok çok ağlamıştım hatta oğlumu götürecek olan hemşire sen çıkma yukarıya babası gelsin çok ağlıyorsun demişti babasının kucağında uyku da göndermiştim oğlumu yarım saat sonra yanıma gayet keyfi yerinde gelmişti babasına sormuştum çok ağladı mı diye sesi gelmedi demişti daha sonra hemşire sadece iğne yapılırken birazcık mızırdandı o kadar demişti ilk çişini yaparken azıcık ağladı ilk 3-4 gün kremini şurubunu doktorun dediği şekilde dakika atlamadan içirdim sürdüm çok şükür çok sorunsuz geçti bizimkisi eğer ikinci bebeğim erkek olursa yine 3.ayımızı doldurur doldurmaz yaptıracağım sakın gözünüz korkmasın hiç öyle gözünüzde büyüttüğünüz kadar birşey olmayacağını göreceksiniz şimdiden geçmiş olsun Rabbim büyük mürüvvetlerini de göstersin🙏♥️