3mutluluk Bebegim dogdugundan beri meme mama ilerliyoruz kabiz degil ama kaka gunde en faxla iki kez yapiyo oda wksam saatlerinde yapiyo sizlerde durum ne acaba doymuyomu mamayi kac ml veriyorsunuz
Kaderlmc 3mutluluk doyup doymadığını genellikle çişli bez sayısı ile takip ediliyor diye biliyorum. Ama benim kızım o zamanlar 7-8 kez alt değiştiriyorsam en az 5-6 sında kaka ile alırdım altından çişli bez sayısı 5 üzeriyse doyuyordur. ilk ay 30 cc veriyordum mamayı
betulnurr Bır aylık oldu bebegım aynı sekılde hem emıyo hem mama yıyo ve bı defa sabah bır defada aksam kakasını yapyo dunde asısı vardı 3100 dogdu 4600 olmus gayet ıyı beslenmıs dedı ebemiz