herseySeninleguzel11 Kızlar merhaba .. Mama sandalyesi alacağız sizler neler kullanıyorsunuz tavsiyelerinizi bekliyorum.
Reyna herseySeninleguzel11 biz iki tane kullanıyoruz biri joie mimzy lx biri ikea antilop memnunuz ikisinden de konfor rahatlık kullanım alanı olarak joie tabii ki daha güzel ikeanın temizliği kolay oluyor sadece
asiltonunmommysi herseySeninleguzel11 ben başlangıç için ikea antilop modelinden aldım buraya sormuştum çok önerdiler arkadaşım da öyle dedi temizliği kolay oluyor ucuz hemde 2. El d. uygulamasından aldım. Sonrası için bakcam eğer seviyorsa orda oturmayı bu konforlu olanlardan almayı düşünüyorum yada onunla devam ederim masaya takılanlardan falan alırım bilmiyorum. Çocuğa göre karar vermek lazım kimisi oturmuyor sevmiyor
herseySeninleguzel11 cocomelon33 -1590sinem asiltonunmommysi Reyna Teşekkürler kızlar dediginiz modelleri inceleyecegim
-1590sinem Ben baby plus aldım ama ağır modelleri varya onlardan ikeaninkinin tipinden değil. İyi ki de öyle almisim en azından üzerine düşüremiyor oğlum. Nedense bunlar daha bir güvenli gelmişti