Asliissoysal canım ben Dr ma sordum kullanmak için malum ortalıkta kullanma diyen çok 😅 bizde yürüteç de büyüdük dedi bak bana sorun görüyormusun dedi 😅 adam sapasağlam duruyor 🤣🤣 ben 5.5 aylıkken aldım oğlum şuan 6 aylık fişek gibi gidiyor masallah 🧿 bide yürüteç almayip zıpzıp alan kişilerde var bunu en çok zararlı deyipte alan kişiler zizipta daha çok yumurtalıgi sıkışıyor ağrı şişme yapar . Ona anlam veremedim tabi 😅 sizinki şuan çok minik 6 ayı bekleyin derim nacizane fikrim 🥰