kız bebek anneleri bebeğklerin belli bi aydan sonra saçlarının kesilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz kayınvalidem kayınpederim sürekli saçlarını kesersiniz accık büyüsün diyor görümcem kendi kıznın kesmiş daha iyi uzarmış çok gereklimi ben kestirmek istemiyorum en tatlı zamanlarını kel gecirmesin siz ne düşünüyorsunuz