Merhabalar 🌸 ana kucağımızı satıyoruz. Düşünen ilgilenen varsa buyurunuz postuma.. biz çok memnun kaldık, bebeğim çok hareketli olduğu için artık üzerinde zaman geçirmiyor o yüzden üzülerek satmaya karar verdik.. Gündüzleri destekle uyuyan bir bebeğiniz varsa çok işinize yarayacaktır.. özellikle titreşimi ise bebeğimizin gazına çok iyi geldi. Şimdiden alana hayırlı olsun diyorum 🌸♥️