MinnakPanda Kızlar 1 aylık bebeğim var. bazen emmeye başlayınca yarım saat 40 dakka emiyo. Tabi sürekli yutkunmuyo. Doysada emiyo.en son çekip alıyorum ağzından. Sonra uyaniyo. Kaç dakika emmeli sizce.?
BirrPrensessannesi MinnakPanda bana hemşirelerimiz en az 10 dk 15 dk demişlerdi bebek yorulup 2-3 durur ztn çekme diye karnı doyunca duygular için vs emermis anneden hislerini falan diye okumuştum int
susan MinnakPanda benimki de ilk başlarda öyleydi hem emmek isterdi ama çok kusar ve gazı olurdu . Eziyet oluyor diye ben 10-15 dk sonra keserdim . Sonra yalancı meme verirdim sen de öyle yap istersen
Glcntna MinnakPanda benimde 9 günlük aynı bu şekilde emiyor ama hiç kilo almamıl benim sütümdenmi acaba
BirrPrensessannesi MinnakPanda kolaymi 🤦birde benimki biberona alışmış hemen çekip doymak istiyor damaginin arasında skstiriyir ucu vs benimki artk yarıklar dışında taş gibi aynı napcam bilmiyorum
tugbao MinnakPanda doktorumuz ilk baslarda cene kaslari tam gelismedigi icin 40 45 dkyi bulabilir. zamanla 10-15 dakikaya dusecek demisti. doyunca memeyi birakiyolar zaten. birakin istedigi kadar emsin kokunuza doysun ❤