Bebeğinizde yaptığınız acemilik postunu okudum aklıma takıldı bebeğine sagdigi sütü biboronla veren ve sütü tergeyen bebek var mı? Bebeğim sarılık olduğu için geceleri bazen uyanmadignda sagdigim sütü veriyordum şuanda da sağıyorum uzamış sarılık çünkü. Meme reddi yapar diye korkuyorum açıkçası bu durum başına gelmiş olan var mı pek anlatamadim kusura bakmayın