Cimcime38 tasarruf etmeye dikkat edebilirsiniz, özellikle elektrik konusunda. Faturalar kısıldıkça birikim daha kolaylaşıyor sanki.
Aylık toplu alışverişler, günlük yemek listeleri, dolabınızda ne varsa onunla hazırlayabileceğiniz öğünler.
Bozuk paraları muhakkak biriktirin.
Ben şu an öyle yapıyorum.
Marketten, manavdan alışveriş yaptığımda artan parayı muhakkak kumbaraya atıyorum.
Belli bir süre açmayacağım, birikince döviz veya altın alacağım. 5-10 dolar olmasına bakmayacağım, parayı tl olarak tutmama kararı aldım çünkü.
Kızıma verilen harçlıkları da hesaba atıyorum.
Ordan da döviz veya altın alıyorum.