Umay3840 Sogk hava ckyrmusunuz yoksa evde vakit mı geçiyorsunuz gezmelere anneannelere babannelere mı gidiyorsunuz 💙
GiybetReis Umay3840 buz gibi hava ve yagmur var. O yüzden bugün evde oynarız. Bolca kitap okuruz . Etkinlik hazırladım şimdi onu oynarız. Camdan yagmuru felan seyrederiz 😅 yapcak bişi bulamazsak uzun uzun dus aldırırım su ile oynar😅
Balkizlarim Umay3840 evde hamburger etkinliği yapicaz sonra mis gibi yicez 😂😍 daha sonra başka etkinlikler düşüncez kıza kıza 👌👌🍬
VERA19 Umay3840 Kızımda bende çok hastayız normalde dışarıyı çok sevmemize rağmen kaç gündür çıkamıyoruz birsüre evdeyiz iyileşene kadar😮💨
Paradiseeeee Pol34 bende metroya giderim belki balık alırım fırına verim bak iyi hatırlattın hadımköy metro gidiyoruz biz
Tugcedemir Umay3840 ben güzellik merkezi ne gideceğim ipek kirpik randevum var baba oğul beni bekliyecekler kapıda 😍😅
Mommyishome Ben de dün post açmıştım izmirde neler yapıyorsunuz fikir olsun diye ama fazla cevap gelmedi. Burdan da sorayım bu yağmurlu havada bu pandemide nereye gidelim 18 aylık bebemizle?
fn2827 Mommyishome bende izmirdeyim canım😊biz kış günü fazla dışarı çıkmıyoruz sadece hava alsın diye markete kadar gidiyoruz o kadar. Bide arada eş dosta.bunalıyoruz ama ev daha iyi.virüs var varyantlar var kaynadı gene ortalık
Semihserap Umay3840 genelde babaanne yada anneanneye gidiyoruz havalar ısınsada anne kız kaçamağı yaparız artık
Ozlemlinaipek MelinayAsel29 avmyede gidilcek gibi degil hastalik aldi basini gidiyor en güvenli yer evimiz 🙏
Slyshn Umay3840 biz evdeyiz yatıyorum oğluşımla gece pek uyumadık. Ananemiz bizde birazdan kalkarız kahve içeriz 😍 minnoşum da çorba içer 🤗
birkupalatte Umay3840 Akşama arkadaşlarımıza yemeğe davetliyiz. Yarın gündüz gezer bir e bebek yaparız. Akşama da dedesine götürürüz muhtemelen 🤗