birprensannesi__ yarıcagına eminim kuzum ama doktorunuza kesinlikle belirtin durumu onun kontrolünde geciş yapın kuzum. Şimdi hipp kullanıyoruz gaz kaka sorunu kalmadı diye ama bir daha cocugum olsa bir daha sütüm olmasa bir daha aptamil conformil kullanırım. Ama dedigim gibi önce doktorunuza bilgi verij buna geciyprum diye öyle gecsin.