Evet bu çözümü bulan anneler var mı lütfen yardım artık kızım 14 aylik artık o kadar sık uyanıyor ki artık böyle uzun uzun uyuması gerekmez mi gün için de 2 3 gibi 1 saat uyur dis di hastalıktı derken beşik değil yanıma alisti tamam onada bisey demiyorum mesela dün gece banyosunu yaptirdim karnini doyurdum yani tüm ihtiyaçlarını karşıladım yatırdım ilk bi yarim saat uyur sonra başlar kipraslamalar emziririm neyse döner yatir hemen 10 dk yine kıpraşır aglar artık uyumak istiyorum zaten hastaydı 2 3 gün full sabahladım sizin bebekleriniz nasıl biraz anlatın