Yengecanasii Kızlar doktorum 2 aylık bebeğime nane çayı verebilirsin dedi ama tarifini almadım o telasla bilen uygulayan varmı
Elisa6966 Yengecanasii kaynamış suya bi tutam naneyi atıp demletiyosonuz çay gibi ılık bi şekilde veriyosunuz 1 çay kasıgı yeterli gelir sanırım bebeginiz için