aksine hafif hafif sallamanın bebeğe yararı var diye biliyorum ben. bende baya araştırmıştım. ama ben devamlı sallamaya alışmasın diye yatağına koyup uyumasını bekliyorum. emziğini verdiğimde uyku moduna geçiyor uykusu varsa. emzigide sadece uyuyacagi zaman vermeye çalışıyorum. eğer gazi yoksa tabi.