SerraSeyda masaAllah çok erken değil mi diş etlerinin kabarması icin , 2 aylıkken zaten bebekler ellini ağzına götürür 3. Ayda tükürük salgılar ve yutma refleksi tam gelişmediği için ağzı akar , bizde 3 aylığız durumlar aynı ☺️ Büyük kızım ilk dişini 13 aylıkken çıkarmıştı çok geç çıktı diş meselesi birazcık da genetik